Vakantie!!! - Reisverslag uit Calgary, Canada van Annemiek Schouten - WaarBenJij.nu Vakantie!!! - Reisverslag uit Calgary, Canada van Annemiek Schouten - WaarBenJij.nu

Vakantie!!!

Door: Miek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

17 Juni 2006 | Canada, Calgary

Vakantie, eindelijk... :)

(deels beschreven door paps op z’n tomtom en deels bewerkt door Miek)

Donderdag 18 mei
Vanmorgen vroeg m’n spulletjes in gepakt voor 10 dagen Canada ontdekken. Op tijd m’n bed uit, want m’n ouders zouden rond elven met de RV (onze camper) aankomen. Half 11 zat Miek klaar om vakantie te gaan vieren. Werd het half 2 voor ze m’n huis hadden gevonden. Was de tomtom uitgevallen en in Calgary kan je best goed verdwalen, zo blijkt. Toen we m’n spulletjes hadden ingeladen gingen we inkopen doen bij de CO-OP. Mam en ik gingen nog even wijn en bier halen bij Megan in de Liquorstore en dan konden we eindelijk richting Banff. Daar hadden we een mooi camping opgezocht met een schitterend uitzicht op de Rocky Mountains en zijn we met de bus richting het stadje gegaan. Terwijl we op de bus stonden te wachten, waren aan de kant van de weg 2 elanden aan het grazen. Gegeten op een terras in de avondzon. En na bij de Mac een ijsje te hebben gehaald gingen we terug naar de RV om te slapen.

Vrijdag 19 mei
Om 7 uur uit bed gestapt. Gewassen, gegeten en vanaf de camping reden we richting Lake Louise. Onderweg zijn we bij vele gletsjers, watervallen en meren gestopt. Voor Lake Louise vonden we een camping, Lake Louise Trailer. Even wat gegeten en de eerste regendruppels van de vakantie waren een feit. We zouden lopend naar Lake Louise gaan, dit bleek echter 4,5 km lopen te zijn, dus toch maar met de RV.
Aangekomen bleek alleen aan de kanten van het meer het ijs gesmolten, zie de foto's. Het uitzicht was fantastisch. We zijn het halve meer rond gelopen, mams met de stokken, wat zeer goed ging en snel. Wat eekhoorns gezien en wat foto’s genomen avn elkaar, met het schitterende uitzicht op de achtergrond. Daarna zijn we naar Morain Lake gereden, de rit er heen was indrukwekkend, met nog behoorlijk wat sneeuw langs de wegen. Aangekomen bleek dit meer ook nog bevroren, sneeuw op de bergen, fantastisch. Op de terug weg zijn we even gestopt bij een aantal watervalletjes die dan samen komen en zorgen voor een kolkende watermassa. Ook mams treintje dat haar ’s nachts wakker houdt komt hier weer langs.

Zaterdag 20 mei
We zijn er weer op tijd uitgegaan, was mooi weer. Ik wilde broer (ome) Pe bellen om hem te feliciteren met zijn 55e verjaardig. Van Annemiek mocht ik pas om 9.30 uur bellen, want dan was de uitslag bekend van SEW-handbal. Ze hadden verloren, dus geen Nederlands kampioen. (mis ik ook geen feestje, haha)
De route ging richting Jasper. We hebben eerst Crowfoot glacier, Bow Lake, Peyto Lake bewonderd.
Bij Peyto Lake lag nog 50 cm sneeuw, schitterend. Daarna zijn we naar de Columbia Icefields gegaan, dit terwijl het begon te regenen. Toch was dit een hele mooie route. Je kan hier wel eens beren tegenkomen, maar helaas, vooral voor paps, was dat niet aan ons besteed. Wel hertjes en eekhoorntjes en de resten van een bosbrand gezien.
We zijn nu aangeland op Camping Wapiti, deze ligt 5 km voor Jasper. Terwijl paps dit typet zit hij aan een biertje, de regendruppels kletteren op het dak, de kachel aan. Annemiek laat even weten dat ze aan het afwassen is en Coby leest een boek, al met al lekker rustig, op Annemiek na. (thanx dad!)

Zondag 21 mei
We hebben het afvalwater, in de daar voor bestemde put geleegd. En hebben vers water ingeladen. Daarna zijn we 25 km terug gereden om de Athabasca falls te bewonderen. We gingen daarna naar de Valley Five Lakes, waar we een rondje om deze meren heen liepen. Het moet een rondje van een uur zijn, maar was 1,5 uur. Dit was goed voor de ochtend spijsvertering. De natuur is er prachtig, er waren 2 vissers in een zwembandje met lieslaarsen, in een van de meren aan vissen. Hij ving ook nog wat, we konden het met paps verrekijker goed bekijken, het was een dikkerd, volgens paps een witkat.
Na deze wandeling reden we naar Jasper, waar we met de Jasper Trailway naar de top van Rockys werden gebracht. Als je goed gekleed en goede schoenen aan had kon je daarna te voet nog 500 mtr hoger. Pas deed dat en mam en ik gingen tussen de sneeuwbulten van het zonnetje genieten.
We hadden helder weer dus de view was fantastisch. Na deze adembenemende beleving was het tijd om een camping op te zoeken.
We staan nu op camping Whistler, deze camping is bijna vol, we konden alleen nog een plekje krijgen waar veel bears en elks (elanden) komen, dus dat wordt spannend. We zijn uiteten gegaan in Jasper. Dit is een klein toeristisch stadje. In het restaurant raakten we aan de praat met een Canadees koppel uit Calgary. Het restaurant had last van laag hangende takken (decoratie) waar mams maar al te graag de schaar in wilde zetten.

Maandag 22 mei
Vandaag vertrokken richting Clearwater. De zon stond hoog aan de hemel, het beloofd een mooie dag te worden. Daarbij gingen we langs Mount Robson waar we langs de Robson River hebben gestaan. Het is een behoorlijke stroom en het lijkt of er melk in stroomt, magere melk natuurlijk. Tevens moesten we de horloges een uur terug zetten i.v.m een andere tijdzone. Langs een rivier nog even een lunche genomen, in de zon. Daarna richting Clearwater, waar de eerste regendruppels kwamen en terwijl ik dit type regent het nog steeds. We staan nu op Dutch Lake, typisch Nederlands want het regent. Op de camping zijn we uit eten geweest en daarna hoppa te bed.

Dinsdag 23 mei
Vandaag scheen de zon boven verwachting, vannacht heeft het alsmaar geregend. We zijn begonnen met wandeling door het bos en langs de rivier. We werden opgeschrikt door een wolf, of nee een hond. Even later kwam de eigenaresse van 2 honden, een aardige vrouw van, volgens mij, indiaanse komaf, heel leuk. Ze dacht dat we verdwaald waren, we waren dat niet, maar heeft ons wel de weg gewezen. Pap heeft hierna de eendjes wat te eten gegeven. Nu was ook duidelijk te zien dat dit een hele mooie camping was, met een prachtige uitzicht. Hierna zijn we wat brood gaan halen en de reis voortgezet richting Clinton, nee geen Bill. We staan weer aan een meer nu in het Downing Provincial Park op de camping Downing. We staan met nog een R.V op het pad. Er is geen stroom alleen water, maar dat is voldoende. Het water van het meer is ijskoud en de wind giert langs onze R.V. Het uitzicht is wederom prachtig.
We gaan straks polshoogte nemen bij de buren, er is door een stel, een cowboy en een sqaw, volgens pap, even gekeken wat die gasten uit holland hier moeten, paps kreeg een grootte zwaai vanuit de kajak. Vandaag is het wel een koopje. De kosten zijn $14,00 per nacht, iemand komt het ophalen of we moeten het in een bus stoppen, we wachten af. Pap vergat aan zijn verhaaltje toe te voegen dat ik voor hun heb gekookt en dat ze het heerlijk vonden, rijst met kip in currysaus. (bedankt he ;) )

Woensdag 24 mei
Het geld werd opgehaald door het een dame met lang grijs haar.
De nacht was vrij koud en de oudjes werden dan ook regelmatig wakker. Geen idee waarom, heb heerlijk geslapen... Hun sliepen net toen de trein van Coby aan kwam, het leek of hij naast ons kwam rijden en een herrie, daarna was het weer doodstil. Vanmorgen zouden we dwarsveld door de mountains, over een weg die in de winter is afgesloten.
De dames werden bang, het hobbelde en bobbelde, alle potten en pannen gingen heen en weer, dus zijn we teruggekeerd. Wel 80km moeten omrijden, maar we hebben vakantie. Op naar Lillooet, een mooi western stadje. Even wat inkopen gedaan en een museum bezocht.
Heel leuk, geeft een goed beeld van wat er toen gebeurde en de Hollisters en Aardsoog boeken die ik (pap) gelezen heb. Daarna in een draf richting Whistler. We staan nu op een camping, Alice Lake genaamd. We gingen vanmorgen weg met redelijk weer, onderweg nog behoorlijk wat zon, maar nu gaat het met bakken naar beneden. We nemen maar een biertje, de kachel aan, wordt het toch weer gezellig. Eerst met mam een rondje gelopen. Was een erg mooie camping, groot meer, mooi strandje en groot bos, alleen jammer dat het zo bewolkt was. ‘s Avonds nog een rondje gelopen met pap in het enge bos, er stond zelfs aangegeven dat er beren waren, maar we kwamen ze niet tegen. Daarna nog even gekaart met pap en die won helaas. En dan naar bed zij duimelot. We werden midden in de nacht wakker door paps mobiel, deze had ie vergeten uit te doen, moest er zonodig iemand een SMS sturen vanuit nederland, was toch wel leuk vond ik.

Donderdag 25 mei
In het enge bos, langs Alice Lake weer een stevige wandeling maken en naar Edith Lake. Collega's van de Oval maakte mij hierop attent. Dit was echt fantastisch, bomen die op bomen groeien, ja ik ben niet dronken, het is echt zo. We zouden nog naar Whistler maar hiervoor was het te laat, zodat we direct naar Vancouver zijn gereden. We staan nu op Burnaby Cariboo R.V. Park. Dit is een camping met een overdekt zwembad, dus hebben we heerlijk gezwommen. Ondertussen hebben we nog wel even de levensmiddelen voorraad aangevuld.
O,ja het weer is goed we zitten buiten aan de soep en hele grote bloemkolen. We hebben even lekker gezwommen, het water was heerlijk. Lekker heet bubbelbad. De thee wordt gezet en we gaan dr vroeg in, want morgenochtend worden we om 8.00 uur opgehaald voor een sightseeing van Vancouver.

Vrijdag 26 mei
We moesten vroeg uit de veren. Om 8.00 uur werden we opgehaald en naar het Hyat hotel gebracht. Rond 10.30 uur kregen we de sightseeing van Vancouver. Zie alle foto’s op www.demoiden.mijnalbums.nl waar we allemaal geweest zijn. Rond 14.30 uur sloten we af met een Lookout op een 360 gr ''viewing deck'' op 350 mtr hoogte.
Daarna met de c-train weer op huis aan. Al met al een hele indrukwekkende dag en veel gezien.
We gaan nu weer even zwemmen in ons overdekte zwembad, de zon hebben we vandaag bijna niet gezien. Even gewassen en het eten werd vandaag rooie kool in de caravan.

Zaterdag 27 mei
Vanmorgen om 6.00 uur opgestaan. 6.15uur rijden richting de ferry. We gaan naar Vancouver Island en nemen de boot van 8.00 uur.
Onderweg worden we reeds geinformeerd dat de boot voor 40% vol zit, dus wij kunnen er ook wel bij. Het was jammer dat het somber was, want de eilanden die we passeerden zijn prachtig en vooral als de zon schijnt.
Nadat we van boord gingen zijn we richting Duncan gegaan langs de oostkust omhoog. Heel mooi maar we hebben al zoveel bomen gezien, we willen stranden zien.Nog even een wandeling gemaakt bij weer een Lake en daarna Canadeese pannekoeken gegeten. Op de kaart werd aangegeven dat we een makkelijke route zouden hebben, nou dat hebben we geweten.
Onderweg kwamen we een straat tegen die “Majo” heette. Ik probeerde terwijl we reden foto’s van het bordje te maken, maar ik ben beertje traag, dus dat is helaas mislukt. Sorry Majo! (Marjolein red.)
Op gegeven moment kregen we een hobbelpad van 52 km, of we moesten terug. Toch het pad gekozen, was geen succes, we deden er 1,5 uur over. Daarna kregen we een stuk langs de kust, dit was niet wat we verwacht hadden, grove keien, veel aangespoelt brakhout, heel apart. Wel een mooie foto gemaakt. Toen ik namelijk een foto wilde maken van een oud vissershuisje, kwam de man des huizes naar buiten en zei: ‘Do you want me with my best side on the picture?’. ‘Off course!’. Keerde ie zn rug naar me toe en trok zn broek naar beneden! Ik was zo verbaasd, dat ik te laat was om een foto te maken. ‘Thanks!’ zei ik en stomverbaasd haastte ik me de camper in...
Nu hebben we de RV op de camping bij moeder ''Doekes'' in Snooke neer gezet. Naast ons staan mensen waarvan oma haar ouders hollanders waren, ergens bij Emmen, heel leuk. We gaan vandaag iets lekkers eten, wat weet ik (pap) even niet, maar ook soep. We eten binnen want het is hollands weer maar het is droog.

Zondag 28 mei
Vanmorgen vertrokken bij de family ''doekes'', richting Victoria.
Het hoogtepunt van deze dag was ongetwijfeld een rondleiding door het Parlementsgebouw van Victoria. Wat een overdadigheid, maar schitterend.
Daarna een bezichtiging van het, beneden de zeespiegel liggende aquarium. Even op de kade zitten bij de haven, kijkend naar een vuurvreter/kunstenaar. Genietend van een echte Canadeze hotdog.
Dan richting de ferry waar we nog naar een butterfly fokkerij hebben bezichtigd. We moesten bij de ferry 45 minuten wachten, dus toen even een lekker bakkie koffie gedaan in t zonnetje, op n bankje aan de haven. Eenmaal op de ferry lekker buiten op het dek gezeten, genieten van de zon, zee en het uitzicht. Na anderhalf uur waren we aan land en hadden we binnen 5 minuten al een camping gevonden. Camping Canada huppelde pup.

Maandag 29 mei
Mijn vakantie zit er al weer op....
Vanmorgen om 4.30 uur vanzelf wakker geworden, terwijl de telefoon ons had moeten wekken. Vandaag wordt ik op het vliegtuig gezet in Vancouver, waar vandaan ik naar Calgary vlieg. Een korte vlucht. Binnen anderhalf uur stond ik weer met beide voeten op de grond in Calgary. Mijn collega haalde me op en hij bracht me thuis. Spullen dumpen, werktas pakken en hop op naar kantoor. Het werk kan weer beginnen!

Hieronder volgt het verdere verslag van mijn ouders:

Vanaf het vliegveld zijn we richting Harrison Lake vertrokken, wel met wat oponthoud maar dat mag de pret niet drukken. In Mission hebben we telefoon nalaten kijken nieuwe accu erin en hij doet het weer, het kost wel wat maar dan heb je wel wat, denk ik. Coby wat geshopt en zo gingen we naar Kilby waar we naar een kleine versie van het buitenmuseum zijn geweest. Vandaar naar Harrison waar een heet waterbron is welke we natuurlijk geprobeerd hebben, wij zijn heerlijk opgefrist. In het bad heeft Coby nog een stel uit Heiloo ontmoet, met hun dochtertje. Het is nu rustig nu Annemiek weer aan het werk is, maar ook wel jammer.
Wat we morgen doen zien we wel we gaan het rustig aan doen.

Dinsdag 30 mei
Vandaag even nog een rondje gelopen in Harrison en gekeken bij de zandsculpturen, die ze afgelopen weekend daar aan het strand gemaakt hebben. Daarna het horloge van Annemiek gemaakt, nieuwe batterij er in gezet. In de RV gestapt en richting Hope bereden, daar even Rambo gespeeld, zie foto. Daar zijn de filmopnames gemaakt van alle Rambo's. Even rondje door het stadje en middels een route liepen we langs houtensculptures van beren, bevers en al wat daar leeft tot en met een canadese politieman aan toe, schitterend en wat een werk moet dat geweest zijn. Nog even Annemiek gebeld of deze weer op de Oval aan het werk was en daarna richting Penticton, waar we een camping zouden opzoeken. Nog even de telefoon uitzetten, wie belt ons op dit tijdstip op. Wordt er gebeld uit Nibbik. Broer Nico met de medeling dat hij weer vader geworden is, nu van een zoon, Nick. Karin natuurlijk de moeder, tenminste daar ga ik vanuit, ik was er niet bij. Daarna toch vertrokken, echter de camping zaten er niet bij, tot dat we in Summerland een camping vonden, namelijk Illihalie Beach, iets boven Penticton. We draaien de camping op, gaan op een plek staan en staan nu naast de mensen uit Heiloo, die vanmorgen ook bijna naast ons gestaan hebben. Wat heet toeval.

Woensdag 31 mei
Nog even een ''koppie gedaan'' bij de buren en toen op weg naar richting Rivelstoke. Prachtige boomgaarden gezien bij Kelona waar we het Millitairy museum hebben bezocht, deze worden beheerd door oorlogsveteranen. Dat ze wisten dat we hollanders waren werden ze zeer enthousiast en vertelden dat hij bij Apeldoorn gelegerd was als tankchauffeur. Was heel leuk, de man was 83 jaar en vertelde honderd uit. Na een hartelijk afscheid, gingen we naar het wijnmuseum, waar we diverse wijnen hebben ingeslagen. Na het stadje Vernon even picknicken aan het Okanagan Lake. Een prachtige natuur en lekker in het harde gras liggen, maar het was dan ook zonnig en 28 gr. Richting Revelstoke werd de natuur steeds mooier en groener.
Nog even bij een parkeerplaats gestopt waar in 1885 op 7 november de laatste ''spike'' geslagen werd aan canadiaan railway vanaf de Atlantische kust en de Pacific ocean. Revelstone konden we ruiken dus er op af. Nu staan we op camping Williamsen Lake Park, zonder treinen dit maal. Nog even een stukje wandelen, dit viel echter in het water omdat we lek geprikt werden door ''lang poten'' of zoiets.
Na 10 minuten terug gegaan en de schade opnemen. Coby 6 prikken in haar nek in ik kreeg er 4, maar deze waren pijnlijker.

Donderdag 1 juni
Eerst even de schade opnemen van gisteren, deze bleek niet mee te vallen, er waren er een aantal bijgekomen. Even behandelen en dan de Revelstoke dam bekijken. Toch nog even Jose bellen of thuis ook alles goed gaat, dus Coby ook weer gerustgesteld. De dam is een behoorlijk ding, een hele goede presentatie van hoe hij gebouwd is.
De bezichtiging op zich was niet spectaculair. Daarna richting Nakusp, waar we halverwege met een hele kleine ferry over het meer werden gevaren. In Nakusp even boodschappen gedaan en verder richting New Denver, Slocan en nu zitten we in het park van Nelson. Aan een biertje en een wijntje, bewolkt maar de temperatuur is goed.

Vrijdag 2 juni
Vandaag willen we naar Fairmont Hot Spring, dit is ongeveer 250 km rijden.
Eerst even pinnen en dan gaan met die banaan. Eerst naar Salmo, dan Creston, dan Cranbrook daar even een broodje eten aan een van de 6000 meren van Canada. Daarna bij Fort Steele naar een openluchtmuseum van het stadje Fort Steele uit 1850-1900.
Een aantal mensen leven volgens mij nog in die tijd. Het geeft je een goed idee hoe de mensen toen leefden. Na deze mooie wandeling/bezichtiging van dit stadje zetten we koers naar Fairmont Hot Spring. Waar we nu koffie drinken op een leuke rustige plaats en waar een Amerikaanse vakantieganger, onze buurman, nu aan schuift voor een praatje.

Zaterdag 3 juni
Vandaag hebben we een rustdag op camping Fairmont Hot Spring. Vanmorgen opgestaan en gelijk de zwembroek aan en in het zwembad.
Was lekker weer en het water was 37 gr. Daarna gewandeld en gekeken in een Indianen badhuis gekeken, dit badhuis is van 1850. Na het wandelen nog even met 2 amerikaanse vutters gepraat en geborreld. ‘s Avonds weer gezwommen en nu thee.

Zondag 4 juni
‘s Morgens vertrokken richting Calgary.
De natuur wordt iets mooier minder vallei-achtig. Nabij Radium Hot Spring zijn we het National Park ingegaan.
Door de Rockys, waarbij men a.h.w een doorgang hebben gemaakt zodat deze weg kon worden aangelegd, schitterend. Nog even geparkeerd voor ''koffie''.
Daar spraken we een canadeze vutter uit Ontario. Gezellig gepraat en toen richting Banff. Bij het begin van onze vakantie zijn we gestopt bij Lake Minnewanka. Daar komen veel mensen even uitblazen vanuit de stad en gaan daar even lekker bbqen. Diverse groeperingen kom je er tegen, die we nu tegen kwamen waren mensen met tulbanden op, zeg het maar. Vlak voor Calgary hebben we ''eva'' (tomtom) in stelling gebracht en ze loodste ons naar het adres van Annemiek. Deze was de hort op, dus wat kleren en levensmiddelen afgeleverd en toen naar de familie Koning. De R.V nog even uitgeruimd, even met wat gegeten in een restaurant en toen naar bed.

Maandag 5 juni
Vandaag er op tijd uitgegaan, want de R.V moet terug gebracht worden. Eerst nog even wat schoongemaakt, ''eva'' weer ingeschakeld en toen naar Go West. Met natuurlijk de fiets mee zodat ik terug kan fietsen. Daar de auto even gewassen, afgetankt en ingeleverd volgens de daarbij behorende procedures. Op de fiets rustig door de rijke buurten heen fietsen. Er staan hele leuke ''optrekjes''.
S'middags gewinkeld, wij gaan koken, bloemkool en niet uit ''de streek''. Het was heerlijk. Deze dag is ook weer passe.

Dinsdag 6 juni
Vandaag een beetje sightseeing in Calgary. Eerst met de bus naar de Calgarytower. Heel leuk en hoog ongeveer 210 mtr. Daarna naar de Calgaryzoo, waar we door een Park moesten wat er voor dames nou niet zo prettig lopen was. Een voordeel was we’ll ze bleef dichtbij me lopen, dat komt ook niet zoveel voor. In de Zoo was het heel leuk, zelfs beren gezien in het echt. Veel ouders met kleine kinderen. Met de bus weer naar huis waar we gezellig hebben gezeten, gegeten en gepraat.

Woensdag 7 juni
Vandaag de laatste volle dag in Calgary. Ik ga met m'n dochter lunchen in de Ovol, dit weet ze nog niet. Ik ga vandaag alleen, Cogy gaat een beetje studderen, wat weet ik niet allemaal. Dus met de bus naar de Oval, waar het behoorlijk druk was i.v.m. de uitreiking van de diploma's.
Dit is hier een heel gebeuren. Ik naar Annemiek, deze bleek een staff-meeting te hebben om 12.00uur
Dit was niet zo erg want dan had met haar moeten bellen. Haar nog wat instructies gegeven en anders om. Daarna ben ik naar de museum of the regement geweest, dit ligt op loopafstand vanaf het huis van Henk en Angie. Dit was heel leuk en interresant.

Nou dit waren de vakantie verhalen. Inmiddels heb ik al heel wat meer beleefd, zoals ijshockey kijken in een kroeg in Edmonton. Deze komen later op de site.

Nog een week en dan komen de meiden mij opzoeken. Daar heb ik echt heel veel zin in. Weer een week vakantie!!!

Ook ik volg het WK hier op de voet. Zie bijna elke wedstrijd. We hebben namelijk tv op onze kantoor en die staat gewoon bijna de hele dag aan. Ideaal!!!

Veel plezier voor de mensen die naar kermis Nibbik gaan!!! Ik denk aan jullie!!! Maak het niet te gek en doe geen dingen die ik ook niet zou doen!!! ;)

Liefs Miek

• 17 Juni 2006 - 08:04

Jan En Mariska:

Hee Annemiek, zo te lezen hebben jullie een heerlijke vakantie gehad. Van pap en mam wisten we het al natuurlijk, maar van jou nog niet. Kermis Nibbik begint vanavond en we hebben er zin in! Jammer dat je er niet bij bent. Maarja volgend jaar is het weer kermis! Veel succes en plezier daar!
    X Jan en Mariska

• 18 Juni 2006 - 11:14

Ariespaansen:

annemiek ik heb je fotos, allemaal bekeken hele mooie foto,s heb begrepen dat je de voetbalook kan volgen was behoorlijk spannend tot de laatste mienut de laatste minuten leken wel uren te duren we hebben volgens mij een van de sterksten uitgeschakeld de vakantie zit er voor jou weer op je heb het volgens mij heel leuk gehad met je oudersnogmaals van harte bedankt voor je berichten stel het zeer op prijs groeten arie

• 21 Juni 2006 - 20:13

Zusje:

Hey lieve zus van me!
    Kermis ik nu afgelopen!Maar t was echt super (sorry maar dat had je kunnen weten dat ik dat ging zeggen)! Die meiden kwamen nog gezelie zondag te eten bij ons, en ook gewoon nog lullig doen echt zo van dit was annemieks aardappelkroketje en dan snel opeten hahahah!
    In de kroeg ging ik ook gezellie met hun dansen was er evengoed een beetje annemiek bij hun!
    Ik heb maandag me laatste 2 examens dus ik hoop dat ik het haal en dan ben ik lekker klaar met school wel ff duimen dus voor me!
    Zusje ik wil eigenlijk wel dat je bijna naar huis kom want ik mis je wel een beetje.En dan kunnen wij savonds chippies eten en pap en mam mogen dan niet want die zitten aan Sonja Bakker!Lekker lullig doen!
    Ik ga nu weer voetbal kijken t is 0-0 en trouwens stef is een dagje naar duitsland om daar op een grotbeeldscherm voetbal tekijken. Hij was net ook nog op tmf tezien dus dat vond hij natuurlijk 'vedette' ofzo iets.
    Doeg zusje tot snel

• 10 Juli 2006 - 19:07

Mèlanie:

Hey Miek
    Mooie foto's heb je weer geplaatst!
    Waar ben je allemaal naar toe geweest met de meiden? En wanneer kom je nu eigenlijk weer naar Nibbik?
    Hier gaat alles goed hoor. Nog steeds vrij knap weer en voor de rest mis je nix.

• 19 Juli 2006 - 12:09

Marleen:

Hey Annemiek! Long time, no see!! Jeetje wat gaat de tijd hard. Hoorde gister van je moeder dat je over een paar weekjes alweer in Nibbik bent. Ik hoop dat je nog even geniet en dat je alle werkzaamheden kunt afkrijgen voor je stage. Succes en ik spreek je in augustus weer!!
    Liefs,
    je nicht